У “Київводоканалі” тимчасово виникли технічні труднощі – Збій бази даних споживачів. Сьогодні білінгова система вийшла з ладу, що не дозволяє коригувати інформацію щодо особових рахунків.
Про це заявили у “Київводоканалі”.
Через технічні труднощі, підприємство не може швидко обробляти онлайн-запити та дзвінки, які стосуються перерахунків, нарахувань, уточнення або внесення даних.
Усі звернення, які надходять через чат-боти та електронну пошту, будуть розглянуті після відновлення роботи системи.
Відновлення сервісів планується протягом доби.
У повідомлені також попросили через збій бази даних утриматися від візитів до центрів обслуговування сьогодні та завтра (18 червня).
Раніше, “Київводоканал” посилив контроль якості водопровідної води під час паводку.
Фахівці повідомили, що рівень і якість води у Дніпрі мають вплив на процеси водопідготовки. У зв’язку з підвищеною інтенсивністю паводку, Київська ГЕС почала активний скид води, що спричинило різке погіршення якості води в річці.
«Київводоканал» повідомив, що через паводок вода може тимчасово мати жовтуватий відтінок. Проте варто підкреслити, що цей показник кольоровості залишається в межах норми, встановленої ДСанПіН, і не впливає на якість та безпеку водопровідної води.
+ Немає коментарів
Додайте свій