Інфраструктурний експерт Павло Автокушин продемонстрував оновлення у роботах на перегоні між станціями метро “Деміївською” та “Либідською”, де триває реконструкція. Наразі там активно ведеться зведення нової частини тунелю, яка будується на заміну старій, непридатній до експлуатації.
Відповідне відео він розмістив на своєму Youtube-каналі.
Реконструкція стосується ділянки довжиною у 27 метрів, що зазнала значних пошкоджень та деформацій, тому було прийнято рішення про її повне оновлення.
Раніше, з грудня минулого року, на цій ділянці проводились підготовчі заходи, включаючи відкачування підземних вод та зміцнення гідроізоляції, аби уникнути повторних протікань.
Автокушин підкреслив, що команда будівельників метро натрапили на труднощі, які стали першим таким випробуванням в історії України. Складність геологічних умов, особливо через наявність сильного потужного пливуна, вимагала ретельних досліджень та розробки проєкту, що забрало чимало часу.
На цю мить фундамент нового сегменту тунелю, що опирається на міцний шар спондилової глини, вже готовий. На базі цього було створено декілька рівнів бетонної та залізобетонної основи, гідроізоляційних та захисних шарів, а також міцний арматурний каркас для лоткової частини тунелю. Крім того, розпочали доставляти кабельну продукцію для відновлення інженерних систем у тунелі.
За словами експерта, очікування, що роботи на відтинку синьої лінії метрополітену будуть завершені на початку осіннього періоду, виглядають цілком реалістично. Завершення будівництва нового відрізка тунелю планується до кінця літнього сезону.
Нагадаємо, 8 грудня минулого року ділянку метро між “Деміївською” та “Либідською” було терміново закрито для ремонтних робіт через підтікання.
Для забезпечення транспортного сполучення під час реставрації були введені альтернативні маршрути наземного транспорту, а також організовано човниковий рух поїздів між “Теремками” та “Деміївською”.
+ Немає коментарів
Додайте свій