Фонд Яніни Соколової висловив вибачення за розміщену в Києві соціальну рекламу лінії психологічної підтримки “Варто жити”.
“Не помиляється той, хто нічого не робить. Ми помилилися. За неприйнятну в наш час концепцію рекламної кампанії несу відповідальність персонально я”, – зазначила у своєму Facebook засновниця фонду Яніна Соколова.
На початку місяця фонд ініціював кампанію зовнішньої соціальної реклами, спрямовану на заохочення людей до звернення за психологічною допомогою.
На білбордах було розміщено фрази, які часто вживаються українцями при зверненні на гарячу лінію психологічної допомоги, такі як “життя не має сенсу”, “буде лише гірше”, “з депресії не вийти”.
Ці слогани викликали негативну реакцію серед користувачів соціальних мереж.
Київське управління з питань реклами та КП “Київреклама” заявили, що не мають права втручатися у зміст реклами, оскільки їхня компетенція обмежується лише видачею дозволів на рекламні конструкції.
Фонд пояснив, що ідея кампанії полягала в тому, щоб люди, читаючи на білбордах свої власні думки, відчували зв’язок з ними та усвідомлювали, що існує шлях до вирішення проблем, як це було зазначено на білборді, і телефонували психологам.
“Втім, ми помилилися. В людей, які нині перебувають у кризових станах це викликало обурення. Немов ми спонукаємо людей зацементувати свої думки”, – додала Соколова.
У вересні 2022 року Фамі Ханна, співголова Референтної групи з питань психічного здоров’я та психосоціальної підтримки ВООЗ, прогнозував, що через війну кожен п’ятий в Україні може зіткнутися з ризиком розвитку психічних розладів, таких як депресія та посттравматичний стресовий розлад. ВООЗ особливо відзначала, що найбільше психічно постраждали жителі територій, які перебували або перебувають під окупацією.
+ Немає коментарів
Додайте свій